CHP Nazilli’den 4 kişi hakim karşısına çıkıyor!


Melek Fırat avatarı

tarafından yayınlandı

MANSET SABLON 27

CHP Nazilli Gençlik Kolları’nın astığı pankart nedeniyle gözaltına alınan dört kişi, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Aydın’ın Nazilli ilçesinde Cumhuriyet Halk Partisi Gençlik Kolları üyelerinin astığı pankart nedeniyle gözaltına alınan dört kişinin emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

CHP Nazilli Gençlik Kolları Başkanı Mustafa Kemal Koç ile birlikte İlçe Gençlik Kolları Yönetim Kurulu üyeleri Yağız Çağlar, Alperen Özkaya ve Emrah İnce’nin, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na hakaret ettikleri iddiasıyla işlem gördüğü öğrenildi.

Geceyi karakolda geçiren dört isim, sabahın erken saatlerinde Nazilli Adliyesi’ne getirildi. Savcılık tarafından yeniden ifadeleri alınan 4 kişi, adli kontrol şartıyla serbest bırakılmaları talebiyle Sulh Ceza Hakimliği’ne sevk edildi.

CHP Nazilli örgütü de adliye önünde toplanarak mahkemeden çıkacak sonucu beklemeye başladı.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir