Germencik’te 5. Geleneksel Kızılcapınar Bahar Şenliği yapıldı


Hatice Yaldız

tarafından yayınlandı

WhatsApp Image 2026 05 16 at 16.58.12 1

Ege Tahtacı Kültür Eğitim Kalkınma ve Yardımlaşma Derneği Kızılcapınar Şubesi ile Germencik Belediye ortaklaşa 5. Geleneksel Kızılcapınar Bahar Şenliği düzenledi. Şenliğe Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci, STK Başkanları, meclis üyeleri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Kızılcapınar Şube Başkanı Altan Doğan Akaroğlu, bu yıl 5. Geleneksel Kızılcapınar Bahar Şenliği düzenlemenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti. Şenliğe katılan herkese teşekkür eden Akaroğlu, iyi eğlenceler diledi.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Şenlikte mangalların yakıldığını, gösteriler yapılacağını belirten Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci, şenliğe katılan herkese iyi eğlenceler dileyip CHP’li milletvekillerinin selamını iletti.

Aydın ve çevre illerden vatandaşların katıldığı şenlikte resim sergisi yapıldı. Ayrıca usta öğreticiler, cam takı yapmak isteyenlere uygulamalı gösterdi. Çalan müzik eşliğinde semahı dönüldü. Gün boyu, alanda vatandaşlar aileleri ile birlikte piknik yaptı.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir