Devlet Su İşleri (DSİ) 21. Bölge Müdürü Birol Çınar, Aydın’ın Nazilli ilçesi ve çevresindeki yerleşim yerlerinin içmesuyu ihtiyacını karşılayacak arıtma tesisi inşaatında incelemelerde bulundu.
DSİ 21. Bölge Müdürü Birol Çınar, “Aydın Nazilli ve Çevresi Yerleşim Yerleri İçmesuyu Tesisleri İkmali 2. Kısım” projesi kapsamında yapımı süren arıtma tesisi inşaat çalışmalarını yerinde inceledi. Çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi alan Çınar, projenin bölge için büyük önem taşıdığını vurguladı.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
Tüm çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte, Karacasu Barajı’ndan temin edilecek suyla Aydın’ın Nazilli, Kuyucak ve Buharkent ilçeleri ile çevresindeki yerleşim yerlerine yıllık 10,73 milyon metreküp içme suyu sağlanacağı belirtildi.
Projenin tamamlanmasıyla bölgedeki içmesuyu ihtiyacının uzun yıllar boyunca güvenli ve sağlıklı şekilde karşılanması hedefleniyor.











Bir yanıt yazın