Şehir Hastanesi bağlantı yollarında çalışmalar sürüyor


İhlas Haber Ajansı

tarafından yayınlandı

sehir hastanesi baglanti yollarinda calismalar suruyor d761265feeb5

Efeler Belediyesi’nin yol mesaisi, vatandaşların Aydın Şehir Hastanesi’ne ulaşımını kolaylaştırmak için hız kazandı.

Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin’in talimatıyla harekete geçen Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, hastane güzergahında yer alan bağlantı yollarını daha güvenli ve konforlu hale getirmek için çok yönlü bir çalışma yürütüyor. Vatandaşların sağlık hizmetlerine kesintisiz ve rahat bir şekilde ulaşmasını hedefleyen Efeler Belediyesi, bölgedeki trafiği rahatlatacak adımları peş peşe atıyor.

Çalışmaların yeni adresi, Kardeşköy ile Kuyulu mahallelerini birbirine bağlayan ve Şehir Hastanesi’ne ulaşım sağlayan güzergah oldu. Fen İşleri ekipleri, mevcut yolun artacak trafik yükünü kaldırabilmesi amacıyla yol genişletme hamlesine girişti. İş makineleriyle yürütülen tesviye, temizlik ve malzeme serim işlemlerinin ardından yol, asfalt dökümüne hazır hale getirilecek. Bu sayede bölgedeki dar ve yetersiz yollar, hastaneye ulaşımda yaşanılan trafik yoğunluğunu azaltacak şekilde modernize ediliyor.

Efeler Belediyesi, daha önce de aynı güzergâhta yoğun bir mesai harcamıştı. Hastaneye çıkan ana arterlerde ve vatandaşların yoğun olarak kullandığı bağlantı noktalarında kilit parke taşı döşeme çalışmaları yapılarak ilk etap tamamlanmıştı. Şimdi yürütülen asfalt hamlesi ise bu altyapı zincirinin ikinci halkasını oluşturuyor.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir