Nazilli İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, orman yangınlarını önlemek amacıyla ateş yakma yasağına yönelik denetimlerini aralıksız sürdürüyor.
Nazilli İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, yaz aylarında artan orman yangını riskine karşı denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Piknik ateşi, temizlik ateşi ve yangına neden olabilecek her türlü ateşli faaliyeti mercek altına alan ekipler, yasağa uymayanlar hakkında tavizsiz işlem uyguluyor.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
18 KİŞİYE CEZAİ İŞLEM UYGULANDI
Edinilen bilgilere göre, jandarma ekipleri bu yıl içerisinde ateş yakma yasağını ihlal ettiği tespit edilen 18 kişi hakkında idari işlem gerçekleştirdi. Özellikle ormanlık alanlar ve yangın riski taşıyan bölgelerde denetimlerini sıklaştıran ekipler, olası yangınların önüne geçmek amacıyla kontrollerine devam ediyor.
YANGIN YASAĞI 31 EKİM’E KADAR SÜRECEK
Yetkililer, Aydın Valiliği tarafından alınan karar doğrultusunda 1 Haziran ile 31 Ekim tarihleri arasında ormanlık alanlarda ve yangın riski bulunan bölgelerde ateş yakmanın kesinlikle yasak olduğunu bir kez daha hatırlattı.








Bir yanıt yazın