Nazilli Belediyesi Güzelköy Mahallesi’ndeki yol yapım çalışmasını tamamladı


Aydın Havadisleri

tarafından yayınlandı

nazilli belediyesi guzelkoy mahallesindeki yol yapim calismasini tamamladi 45a1a5aa52d4

Nazilli Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Güzelköy Mahallesi bağ evleri mevkiinde yeni yol yapım çalışmalarını tamamladı.

Çalışmaları yakından takip ederek ekiplerin çalışmalarına destek veren Mahalle Muhtarı İbrahim Irmak, Güzelköy mahallesi sakinleri olarak Nazilli Belediyesi’nin hizmetlerinden büyük memnuniyet duyduklarını dile getirdi.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Kısa sürede tamamlanan yol yapım faaliyetleri ile bölgede yaşayan vatandaşların rahat bir nefes aldığını söyleyen Muhtar Irmak; “Başkanım sayesinde Güzelköy daha güzel olacak. Daha güzel günlere gidiyoruz inşallah. Bu bağ evleri dediğimiz yolumuzu yaptılar. Burada Fen İşleri ekiplerinin büyük emeklerine bizzat şahit oldum. Başkanıma ve tüm çalışanlara teşekkür ediyorum” sözlerini kaydetti.

Yalnızca merkezde değil Nazilli’nin tüm mahallelerine hizmet ulaştırdıklarını belirten Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, yeni yerleşim noktalarında yol yapım, eski alanlarda ise yenileme çalışmalarının süreceğini ifade etti.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir