Naipli Çayı taştı, Germencik Belediyesi ekipleri müdahale etti


İhlas Haber Ajansı

tarafından yayınlandı

naipli cayi tasti germencik belediyesi ekipleri mudahale etti dccfadccea05

Aydın’ın Germencik ilçesinde etkili olan yoğun sağanak yağış sonrası Naipli Çayı taştı. Taşkın nedeniyle bölgede su baskınları yaşanırken, Germencik Belediyesi ekipleri olumsuzlukların giderilmesi için sahada çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Yoğun yağışın ardından taşan Naipli Çayı çevresinde incelemelerde bulunan Germencik Belediye Başkan Yardımcısı Onur Kocabaş, yağıştan etkilenen vatandaşlarla bir araya gelerek geçmiş olsun dileklerini iletti. Taşkın nedeniyle bazı noktalarda yolun suyla kaplandığı görülürken, ekipler suyun tahliyesi ve güvenliğin sağlanması için çalışmalarını sürdürüyor. Belediyeden yapılan açıklamada, yaşanan olumsuzlukların giderilmesi amacıyla ekiplerin sahada görev yaptığı belirtilerek, vatandaşların dikkatli olması çağrısında bulunuldu.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir