Lüks otomobil alevlere teslim oldu

AYDIN – İzmir Otobanı’nda seyir halindeki otomobil alev alev yandı.


Hatice Yaldız

tarafından yayınlandı

WhatsApp Image 2026 04 28 at 11.51.45

AYDIN – İzmir Otobanı’nda seyir halindeki otomobil alev alev yandı.

Olay, saat 08.30 sıralarında Aydın – İzmir Otobanı Germencik gişeleri mevkisinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 09 SS 746 plakalı seyir halindeki otomobilden bir anda dumanlar yükselmeye başladı. Kısa sürede motor kısmından çıkan alevler tüm aracı sardı.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

İhbar üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi. Yangın, ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alınarak söndürüldü. Otomobil kullanılamaz hale gelirken, araçta bulunan sürücü ve yolcunun yangından yara almadan kurtulduğu öğrenildi.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir