Kuşadası Kaymakamı İbrahim Keklik’in sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşım, Fenerbahçeli taraftarların tepkisini topladı.
Süper Lig 2025 2026 sezonunun bitimine bir hafta kala Galatasaray’ın şampiyonluğu kesinleşti.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
Türkiye’nin dört bir yanında gerek sokaklarda gerekse sosyal medyada sarı kırmızılıların 26. şampiyonluğu büyük bir coşkuyla kutlandı.
Ancak, Kuşadası’nda yapılan bir sosyal medya paylaşımı Fenerbahçeli taraftarların tepkisine neden oldu.
Kuşadası Kaymakamı İbrahim Keklik, sosyal medya paylaşımında “Fener bu yıl da geleneği bozmadı. Galatasaray’ın arkasından ikinci oldu” ifadesini kullandı.
Kaymakam Keklik, bir süre sonra paylaşımı kaldırıp “Tebrikler Cimbom” yazsa da Fenerbahçeli taraftarlar paylaşıma sert tepki gösterdi.
“DERİN BİR ŞAŞKINLIK VE ÜZÜMİNTÜYLE TAKİP ETTİK”
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Kuşadası Genç Fenerbahçeliler taraftar topluluğu, “Kuşadası Kaymakamı Sayın İbrahim Keklik’in sosyal medya hesabı üzerinden kulübümüz Fenerbahçe’ye yönelik sarf ettiği talihsiz ifadeleri derin bir şaşkınlık ve üzüntüyle takip etmiş bulunmaktayız. Devletimizin ilçemizdeki en üst düzey temsilcisi olan mülki idare amirliği makamı, toplumun her kesimini kucaklaması gereken, tarafsızlık ve birleştiricilik esasına dayalı bir makamdır. Milyonlarca taraftarı olan, Türkiye’nin en köklü spor kulüplerinden biri olan Fenerbahçe Spor Kulübü’nü hedef alan, alaycı ve sporun ruhuna aykırı bu ‘gelenek’ vurgulu paylaşım; sadece camiamızı değil, Kuşadası’nda barış ve
kardeşlik içinde yaşayan spor kamuoyunu da rencide etmiştir” ifadelerini kullandı.
“ALAY KONUSU YAPILAMAYACAK KADAR BÜYÜKTÜR”
Açıklamanın devamında, “Kuşadası Genç Fenerbahçeliler olarak hatırlatmak isteriz ki: Devlet makamları, taraftarlar arasında kutuplaşmayı körükleyecek değil, sağduyuyu hakim kılacak bir dil kullanmalıdır. Fenerbahçe, şanlı tarihi boyunca her türlü zorluğa karşı dimdik ayakta kalmış bir sivil toplum gücüdür ve hiçbir makamın ‘alay’ konusu yapılamayacak kadar büyüktür.
Sayın Kaymakamın, bulunduğu makamın ciddiyetiyle bağdaşmayan bu paylaşımını kınıyor; kendisini tarafsızlığa ve temsil ettiği makamın vakarına uygun hareket etmeye davet ediyoruz. Fenerbahçe yıkılmaz bir kaledir ve bu kalenin neferleri olarak, armamıza yönelik her türlü saygısızlığın karşısında durmaya devam edeceğiz” denildi.
SOSYAL MEDYAYI İKİYE BÖLDÜ
Kaymakam’ın Keklik’in açıklamalarına karşı çıkanların yanı sıra destek verenler de oldu. Bazı sosyal medya kullanıcıları, futbolun eğlenceden ibaret olduğunu vurgulayarak paylaşımın farklı noktalara çekilmemesi ve abartılmaması gerektiğini savundu.







Bir yanıt yazın