Manisa’nın Salihli ilçesinde belediye güvenlik personeli ile belediye tarafından sahiplenilen “Gece” isimli köpeğin saldırıya uğradığı olayla ilgili gözaltına alınan şüpheli tutuklandı. Olay anı ise güvenlik kameralarına yansıdı.
Edinilen bilgiye göre, olay 21 Haziran’da sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde yaşandı. Salihli’de K.T. (49) isimli şahsın belediye binası önünde belediye tarafından sahiplenilen “Gece” isimli köpeğe, ardından da güvenlik görevlilerine tekme attığı öne sürüldü.
Yaşanan arbede sonrası güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen şahıs, polis ekiplerine teslim edildi.
Salihli Belediyesi avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece “Basit Yaralama” suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.




Bir yanıt yazın