Koçarlı Belediyesi Emekli Personelin Tüm Alacaklarını Ödedi


Eray Bektaş avatarı

tarafından yayınlandı

WhatsApp Image 2026 04 08 at 12.53.29

Koçarlı Belediye Başkanı Özgür Arıcı, uzun yıllar belediyede hizmet edip emekliye ayrılan çalışanların alın terlerinin tamamını ödediklerini açıkladı.

Koçarlı Belediyesi, emekliye ayrılan personelin tazminat ve alacak ödemelerini gerçekleştirdiğini açıkladı. Belediye Başkanı Arıcı, personel alacakları ve yatırımlar için meclisten kredi yetkisi istemişti. Kredi çeken Koçarlı Belediye Başkanı Arıcı, paranın belediye hesabına gelmesiyle birlikte ödemeleri yapmaya başladı. Emekliye ayrılan bütün personeline de teşekkür plaketi veren Başkan Arıcı, “Belediyemize uzun yıllar hizmet etmiş, emekliye ayrılan çalışanlarımızın alın terlerinin tamamını ödedik. Kendilerine tüm hemşehrilerim adına teşekkür ediyor, emeklilik hayatlarında huzur ve mutlu bir yaşam temenni ediyorum.” dedi.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir