Kaymakam Keklik’ten sakız ağacı fidanlarına bahar bakımı


Aydın Havadisleri

tarafından yayınlandı

kaymakam keklikten sakiz agaci fidanlarina bahar bakimi a06072c55f46

Kuşadası Kaymakamı İbrahim Keklik, Dilek Yarımadası Büyük Menderes Deltası Milli Parkı Müdürlüğü’nü ziyaret etti. Ocak ayında Doğa Eğitim Merkezi bahçesine kendi elleriyle diktiği sakız ağacı fidanlarını inceleyen Keklik, fidanların bahar bakımını kendisi yaptı.

Çevreye ve doğaya olan duyarlılığıyla bilinen Kuşadası Kaymakamı İbrahim Keklik, fidanların bakımını gerçekleştirdikten sonra Milli Park personeliyle sohbet etti. Kaymakam Keklik, parkın korunması, ziyaretçi bilincinin artırılması ve ekosistemin sürdürülebilirliği konularında fikir alışverişinde bulundu. Milli Park yetkilileri de, Keklik’in ziyaretinden duydukları memnuniyeti dile getirerek kendisinin çevreye gösterdiği ilginin örnek teşkil ettiğini ifade etti.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir