Kaymakam Ateş Öğrencilerin Evine Konuk Oldu!


İhlas Haber Ajansı

tarafından yayınlandı

kaymakam ates ogrencilerin misafiri oldu d770b3fef3b2

Sultanhisar Kaymakamı Ali Ekber Ateş, ilçede yürütülen eğitim odaklı “Misafirim Kaymakamım” projesi kapsamında öğrencilerin evlerine misafir olmaya devam ediyor. Eğitim hayatlarının kritik bir döneminde olan 8. ve 12. sınıf öğrencilerini hedef alan proje ile hem akademik başarıya destek olunuyor hem de öğrencilerin motivasyonları artırılıyor.

Sınav Maratonunda Kaymakam Desteği

Kaymakam Ateş, projenin son durağında LGS’ye hazırlanan 8. sınıf öğrencisi Mikail Aydın ve YKS heyecanı yaşayan 12. sınıf öğrencisi Kardelen Arıcı’nın evlerini ziyaret etti. İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdinç Güner ve öğretmenlerin de eşlik ettiği ziyaretlerde, öğrencilerin gelecek planları ve hedefleri konuşuldu.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Tecrübe Paylaşımı ve Başarı Tavsiyeleri

Samimi bir çay sohbeti eşliğinde geçen ziyaretlerde Kaymakam Ateş, kendi eğitim hayatından kesitler sunarak öğrencilere tecrübelerini aktardı. Öğrencilerin ders çalışma düzenleri ve hedefleri hakkında bilgi alan Ateş, planlı çalışmanın ve azmin kapıları açacak en büyük anahtar olduğunu vurguladı.

“Eğitim Önceliğimizdir”

Ziyaret sonrası memnuniyetini dile getiren Kaymakam Ali Ekber Ateş, misafirperverlikleri için ailelere teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:

“Öğrencilerimizle yakından ilgilenmek, onların hedeflerini dinlemek ve bu zorlu süreçte yanlarında olduğumuzu hissettirmek bizim için çok kıymetli. Eğitim hayatlarında başarılar diliyorum; bizler her zaman onların destekçisi olmaya devam edeceğiz.”

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir