Karpuzlu’da ’okul güvenliği’ toplantısı yapıldı


İhlas Haber Ajansı

tarafından yayınlandı

karpuzluda okul guvenligi toplantisi yapildi f5af510f99d0

Aydın’ın Karpuzlu ilçesinde Kaymakam Ali Erdoğan başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda ’okul güvenliği’ masaya yatırıldı.

Yeni eğitim öğretim yılının başlamasıyla birlikte öğrenciler sınıflarına kavuşurken, Karpuzlu ilçesinde Kaymakam Ali Erdoğan başkanlığında Okul Güvenliği Toplantısı gerçekleştirildi. Öğrencilerin güvenli ve rahat bir şekilde okullarına gidebilmeleri amacıyla gerçekleştirilen toplantıda alınacak önlemler ve okul çevrelerinde güvenliğin sağlanması konuları görüşüldü. Karpuzlu Kaymakamlığı’ndan yapılan açıklamada “Kaymakamımız Ali Erdoğan başkanlığında geleceğimizin teminatı öğrencilerimiz için 2025-2026 eğitim öğretim yılı okul güvenliği toplantısı gerçekleştirildi” ifadeleri yer aldı.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir