İğlek toplarken ağır yaralandı: Durumu kritik, Aydın’a sevk edildi


Hatice Yaldız

tarafından yayınlandı

WhatsApp Image 2026 06 22 at 15.19.30

Aydın’ın Nazilli ilçesinde incir bahçesinde iğlek toplamak için ağaca çıkan bir kişi, dengesini kaybederek düşmesi sonucu ağır yaralandı.

Olay, Nazilli’ye bağlı kırsal Bayındır Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre; 42 yaşındaki H.E., incir ağaçlarını döllemek amacıyla iğlek toplamak için ağaca çıktı. Ağaçta dengesini kaybeden H.E., metrelerce yükseklikten yere düştü.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırılan H.E., durumunun ciddiyeti nedeniyle Aydın Şehir Hastanesi’ne sevk edilerek tedavi altına alındı.

Jandarma ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir