Germencik Belediyesi, sokak hayvanlarının kontrolsüz üremesini engellemek ve onlara daha kaliteli bir yaşam sunmak amacıyla yürüttüğü kısırlaştırma çalışmalarına 2026 yılında da vites artırarak devam ediyor. Tam teçhizatlı veterinerlik birimiyle hizmet veren belediye, yılın ilk günlerinden itibaren onlarca can dostuna ulaştı.
35 Can Dostu Güvenli Ellerde Şifa Buldu
2026 yılının başından bu yana yürütülen yoğun mesai kapsamında;
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
-
21 köpek,
-
14 kedi, olmak üzere toplam 35 sokak hayvanı sterilize edildi. Uzman veteriner hekimler tarafından modern cerrahi yöntemlerle gerçekleştirilen operasyonlar, steril ve güvenli klinik ortamında tamamlandı.
“Kontrolsüz Üreme Değil, Kaliteli Yaşam”
Yapılan çalışmaların temel amacının sokak hayvanlarının sağlığını korumak olduğunu vurgulayan Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci;
“Kısırlaştırma, can dostlarımızın hem daha sağlıklı yaşamaları hem de kontrolsüz üremenin getirdiği zorluklardan korunmaları için hayati bir önem taşıyor. Onlar kent yaşamımızın ayrılmaz bir parçası ve her biri bizlere emanet,” dedi.
Hayvan Refahı Artarak Devam Edecek
Başkan Zencirci, sadece kısırlaştırma değil, besleme noktaları, tedavi ve rehabilitasyon süreçleriyle de sokak hayvanlarının yanında olduklarını belirterek, Germencik’te hayvan refahını en üst seviyeye çıkarmak için çalışmaların 17 mahallede de kararlılıkla süreceğini ifade etti.






Bir yanıt yazın