Germencik Belediyesi’nden çalışanları için önemli adım


Melek Fırat avatarı

tarafından yayınlandı

1753291918457218397

Aydın’da 1 hafta sürmesi beklenen sıcak hava nedeniyle zor günler geçiriyor. 44 dereceleri bulan hava sıcaklığı, adeta yaşamı durma noktasına getirdi. Saha çalışanlarının sağlığını düşünen Germencik Belediyesi, sıcak geçmesi beklenen 1 haftalık süreçte tedbir aldı. Belediyeden yapılan açıklamada, “Park ve Bahçeler, Fen İşleri ve Temizlik İşleri Müdürlüklerimize Bağlı saha personellerimizin sağlığını korumak için 24 Temmuz 2025 – 31 Temmuz 2025 tarihleri arasında yoğun sıcaklıklar nedeniyle çalışma saatleri yeniden düzenlenmiştir. Yeni Çalışma Saatleri: 06:00 – 12:00 arasındadır. Belirtilen tarihler arasında personellerimiz günlük toplam 6 saat çalışacaktır” denildi.

Bu karar, belediye çalışmaları arasından memnuniyetle karşılandı.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir