Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci’nin öncülüğünde hayata geçirilen Güneş Enerji Santrali (GES) ile yılda 3 milyon TL tasarruf sağlanıyor.
Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci’nin öncülüğünde geçtiğimiz aylarda tamamlanan Güneş Enerji Santrali (GES) projesi hem belediye hem ilçe için büyük tasarruf imkanı sağladı.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
Yaklaşık 8 milyon TL yatırım bedeliyle kurulan 400 kW GES projesi sayesinde belediyenin enerji harcamalarını sıfırlayarak yılda 3 milyon TL tasarruf yaptığı bildirildi.
Güneş enerjisi yatırımının Germencik’in vizyonuna önemli bir katkı sunduğunu kaydeden Başkan Zencirci; ilçeyi üreten, gelişen ve örnek gösterilen bir yerleşim yerine dönüştürme hedefiyle çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.
“DAHA GÜZEL GİR GERMENCİK İÇİN…”
Bu çevreci ve akılcı projenin belediye enerji harcamalarını sıfırlayacağını ve yılda 3 milyon TL’lik kaynağı doğrudan belediye kasasına kazandıracaklarını dile getiren Başkan Zencirci, “Germencik Belediyesi olarak artık elektrik faturası ödemiyoruz. 8 milyon TL yatırım bedeliyle kurduğumuz Güneş Enerjisi Santrali ile kendi elektriğimizi üretiyor, yıllık 3 milyon TL tutarında tasarruf sağlıyoruz. Daha güzel bir Germencik için çalışıyor, üretiyor ve durmaksızın ilerliyoruz” ifadelerini kullandı.






Bir yanıt yazın