Çerçioğlu’ndan Özgür Özel ve Süleyman Bülbül’e tepki: “Hadi be oradan!”

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, fide dağıtım programında vatandaşlarla bir araya geldi.


Melek Fırat avatarı

tarafından yayınlandı

Basliksiz 1 Calisma Yuzeyi 1 2 scaled

Burada gündeme ilişkin açıklamalarda bulunan Başkan Çerçioğlu, basın mensuplarının sorularını da yanıtladı.

Başkan Çerçioğlu, özellikle CHP Genel Başkanı Özgür Özel ve Aydın Milletvekili Süleyman Bülbül tarafından sıklıkla gündeme getirilen ‘sokağa çıkamıyor’ şeklindeki iddialara da sert tepki gösterdi.

Başkan Çerçioğlu, “Halkın içine çıkamıyormuşum, hadi be oradan. Günde 18 saat çalışıyoruz. Bir ayağım Ankara’da, bir ayağım Aydın’da. Tek amacımız Aydın halkına hizmet etmek. Aydın’ın altyapısını da üstyapısını da benden daha iyi bilen yoktur. En iyi hizmeti ben veririm. Bu dönemde Cumhurbaşkanımızın desteğiyle daha fazla hizmet üretiyoruz” dedi.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir