Çerçioğlu’ndan mevcut vekillere mesaj!


Melek Fırat avatarı

tarafından yayınlandı

8999c48a e2b9 4572 9388 4d2417b61a07

Aydın Büyükşehir Belediyesi Başkanı Özlem Çerçioğlu’nu AK Parti’nin eski velileri ziyaret etti. Çerçioğlu, daha önce ziyaret eden mevcut vekilleri sosyal medyasında paylaşmamıştı.

Aydın Büyükşehir Belediyesi Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun parti değişikliği sonrası ziyaretler devam ediyor. AK Parti Aydın İl Başkanı Mehmet Erdem ve eski milletvekiller Semiha Öyüş, Ahmet Rıza Acar, Ahmet Ertürk, Metin Yavuz, Rıza Posacı, Ali Gültekin Kılınç, Çerçioğlu’nu ziyaret etti. Hayırlı olsun dileklerinde bulunan eski vekiller Çerçioğlu ile de hatıra pozu verdi. Eski vekillerin ziyaretini sosyal medyasında paylaşan Çerçioğlu’nu geçtiğimiz günlerde de mevcut vekiller ziyaret etmiş ancak sosyal medyada kendilerine yer bulamamışlardı. Başkan Çerçioğlu’nun bu hareketi mevcut vekillere verilen bir mesaj olarak algılandı.

8999c48a e2b9 4572 9388 4d2417b61a07 1

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir