Buharkent’in gelecekteki su ihtiyacını karşılamak ve mevcut içme suyu ağını güçlendirmek amacıyla Aydın Büyükşehir Belediyesi ASKİ Genel Müdürlüğü tarafından başlatılan sondaj çalışmaları tüm hızıyla sürüyor. Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, ilçenin su altyapısını modernize eden bu kritik yatırımı yerinde inceledi.
“Hemşehrilerimiz İçin Güç Birliği”
İlçe Başkanı Ali Balıkçı ile birlikte teknik ekiplerden bilgi alan Başkan Mehmet Erol, çalışmaların ilçenin su kapasitesine büyük katkı sağlayacağını vurguladı. Sahadaki incelemelerinin ardından açıklamalarda bulunan Erol, kurumlar arası koordinasyonun önemine dikkat çekti.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
Başkan Erol’dan Büyükşehir ve ASKİ’ye Teşekkür
Buharkent halkının sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna erişiminin en öncelikli konu olduğunu ifade eden Belediye Başkanı Mehmet Erol;
“ASKİ Genel Müdürlüğümüz tarafından ilçemizde yürütülen içme suyu temini amaçlı sondaj çalışmalarını yakından takip ediyoruz. Bu önemli yatırım, hemşehrilerimizin yaşam kalitesini artıracak. İlçemize sunulan bu hizmetten dolayı Aydın Büyükşehir Belediyemize ve özveriyle çalışan ASKİ ekiplerimize teşekkür ediyorum” dedi.







Bir yanıt yazın