Bilecik’in Yenipazar ilçesine atanan Bozdoğan Kaymakamı Yunus Emre Polat, kaymakamlık sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla ilçe sakinlerine veda etti.
Yaklaşık 1.5 yıl yürüttüğü Bozdoğan Kaymakamlığı görev süreci boyunca ‘İnsanı yaşat ki devlet yaşasın’ düşüncesiyle hareket ettiğini belirten Polat, çalışma arkadaşlarına da teşekkürlerini iletti.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
Kaymakam Polat, veda mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Bozdoğan’da büyük bir onurla yürüttüğüm Kaymakamlık vazifemi, Bilecik’in Yenipazar ilçesine atanmam vesilesiyle tamamlamış bulunuyorum.
Görev sürem boyunca “İnsanı yaşat ki devlet yaşasın” düsturuyla hareket etmeye; devletimizin sıcak, adil ve güler yüzünü siz değerli hemşehrilerime hissettirmeye gayret ettim. Kapımızı da gönlümüzü de her zaman herkese açık tuttuk, dertlerinize ortak olmaya çalıştık.Bu süreçte desteklerini esirgemeyen başta Sayın Valimiz olmak üzere; Belediye Başkanlığımıza, yargı mensuplarımıza, tüm mesai arkadaşlarımıza, muhtarlarımıza, siyasi parti temsilcilerimize, sivil toplum kuruluşlarımıza ve kadirşinas Bozdoğan halkına şükranlarımı sunuyorum.
Tayin sürecinin getirdiği yoğunluk nedeniyle bizzat görüşüp vedalaşamadığım tüm kardeşlerimin affına sığınıyor, her birinizden helallik diliyorum. Yeni görev yerim olan Yenipazar’da ve sonrasında da kapımın sizlere her zaman açık olduğunu unutmayın. Selam ve saygılarımla, Allah’a emanet olun.”





Bir yanıt yazın