Silivri’de tutuklu bulunan Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, hemşehrilerine verdiği bir sözü daha tuttu.
Başkan Günel, 6 Mayıs Çarşamba günü Kent Lokantası açılışının yapılacağını müjdeleyerek vatandaşlara davette bulundu.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
Başka Günel, “Kıymetli hemşehrilerim, Söz verdiğimiz gibi Kent Lokantamız 6 Mayıs Çarşamba günü hizmete başlıyor. Tüm Kuşadalıların yararlanabileceği kent lokantamız ile ekonomik zorluklara karşı hemşehrilerimizin yanında olmaya devam ediyoruz. Uygun fiyatlı ve sağlıklı yemek sunacak bu yeni hizmetimizin tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum. Şimdiden afiyet olsun” dedi.
Kent Lokantası, 6 Mayıs Çarşamba günü saat 12:00’da Türkmen Mahallesi Kaplan Sokak No:1/A’da hizmet vermeye başlayacak.






Bir yanıt yazın