Başkan Günel, cezaevinden Kuşadası’na müjdeyi verdi

Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, 6 Mayıs Çarşamba günü Kent Lokantası’nın açılacağını müjdeledi.


Eray Bektaş avatarı

tarafından yayınlandı

WhatsApp Image 2026 05 04 at 16.33.58

Silivri’de tutuklu bulunan Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, hemşehrilerine verdiği bir sözü daha tuttu.

Başkan Günel, 6 Mayıs Çarşamba günü Kent Lokantası açılışının yapılacağını müjdeleyerek vatandaşlara davette bulundu.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Başka Günel, “Kıymetli hemşehrilerim, Söz verdiğimiz gibi Kent Lokantamız 6 Mayıs Çarşamba günü hizmete başlıyor. Tüm Kuşadalıların yararlanabileceği kent lokantamız ile ekonomik zorluklara karşı hemşehrilerimizin yanında olmaya devam ediyoruz. Uygun fiyatlı ve sağlıklı yemek sunacak bu yeni hizmetimizin tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum. Şimdiden afiyet olsun” dedi.

Kent Lokantası, 6 Mayıs Çarşamba günü saat 12:00’da Türkmen Mahallesi Kaplan Sokak No:1/A’da hizmet vermeye başlayacak.

WhatsApp Image 2026 05 04 at 16.34.07

Yorumlar

“Başkan Günel, cezaevinden Kuşadası’na müjdeyi verdi” için bir yanıt

  1. Osman Pakyürek

    Kuşadası’na çok lazımdı sanki insanlarla dalga geçiyorlar.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir