Başkan Erol, okullar bölgesine nefes aldıracak projeyi inceledi


İhlas Haber Ajansı

tarafından yayınlandı

baskan erol okullar bolgesine nefes aldiracak projeyi inceledi 4f3c86d7bb2e

Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, İstiklal Mahallesi’nde okullar çevresini kapsayan 7,5 dönümlük alanda hayata geçirilmesi planlanan yeşil alan ve otopark düzenlemesi çalışmalarını, ilçe protokolü ve Büyükşehir ekipleriyle birlikte yerinde inceledi.

Buharkent Belediyesi tarafından İstiklal Mahallesi’nde, Kamilpaşa İlkokulu, Zafer Ortaokulu ve Buharkent Belediyesi Anadolu Lisesi çevresinde hayata geçirilmesi planlanan Yeşil Alan ve Otopark Düzenlemesi projesi kapsamında saha incelemesi gerçekleştirildi. İncelemeye Buharkent Kaymakamı Abdullah Emre Özefe, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cavit Baştürk, Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol ve Aydın Büyükşehir Belediyesi ekipleri katıldı. Toplam 7,5 dönümlük alanı kapsayan proje ile ilçedeki yeşil alan miktarının artırılması ve bölgedeki otopark ihtiyacına kalıcı ve düzenli bir çözüm sunulması hedefleniyor. Projenin özellikle okul çevrelerinde daha güvenli, düzenli ve yaşanabilir bir ortam oluşturacağına dikkat çeken Belediye Başkanı Mehmet Erol, çalışmaların hem öğrenciler hem de mahalle sakinleri için önemli kazanımlar sağlayacağını ifade etti.

Başkan Erol, projeye verdikleri destek dolayısıyla Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür ederek, Buharkent’in yaşam kalitesini yükseltecek yatırımların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir