Başkan Erol, Atıksu Tesisi inşaatını inceledi


İhlas Haber Ajansı

tarafından yayınlandı

baskan erol atiksu tesisi insaatini inceledi 1c02468c5672

Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, Buharkent OSB Atıksu Arıtma Tesisi inşaat alanında incelemelerde bulundu.

Organize Sanayi Bölgesi’nin gelişimi için çalışmalarını sürdürdüklerini ifade eden Başkan Erol, “Belediye Meclis Üyemiz Soner Bilgin ve Organize Sanayi Bölgesi Müdürümüz Ender Arslan ile birlikte kısa zaman sonra hizmete açacağımız Buharkent OSB Atıksu Arıtma Tesisi inşaat alanında incelemelerde bulunarak yüklenici firma yetkililerinden bilgi aldık. Buharkent’imizin gelişimi ve Organize Sanayi Bölgemizin daha güçlü bir yapıya kavuşması için yatırımlarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz” dedi.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir