Başkan Çerçioğlu’nun çalışmaları ile Didimliler kazanıyor


Aydın Havadisleri

tarafından yayınlandı

baskan cercioglunun calismalari ile didimliler kazaniyor 3e0765cdae7b

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından Didim ilçesinde hayata geçirilen çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde gerçekleştirilen çalışma ve hizmetler ile kazanan Didimliler oluyor.

Yol yapım ve yenileme çalışmaları ile Didim’i daha modern, güvenli ve konforlu yollar ile buluşturan Büyükşehir Belediyesi’nin eş zamanlı olarak gerçekleştirilen çalışmaları devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı ekipleri, yol yapım ve yenileme çalışmalarının yanı sıra bakım ve onarım çalışmalarını da hayata geçiriyor. Didim’in kırsal mahallelerinden kent merkezine kadar ilçenin dört bir yanında mesai mefhumu gözetmeksizin sürdürülen çalışmalar vatandaşlar tarafından da takdirle karşılanıyor.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Başkan Çerçioğlu, “Güzel Aydınımızın tüm ilçelerinde çalışmalarımıza devam edeceğiz”

Aydın’ın dört bir yanında gerçekleştirilen çalışmaların planlı ve koordineli bir şekilde sürdürüleceğini belirten Başkan Çerçioğlu, “Güzel Aydınımız için çalışmaya, vatandaşlarımıza hizmetlerimizi ulaştırmaya devam ediyoruz. 17 ilçemizin tamamında mesai mefhumu gözetmeksizin hayata geçirdiğimiz çalışmaları sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir