Başkan Çerçioğlu’ndan Koçarlı’da Altyapı Yatırımı


Melek Fırat avatarı

tarafından yayınlandı

FOTOGRAF 3 4

Çerçioğlu’nun öncülüğünde kent genelinde altyapı yatırımları devam ediyor. Aydın Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ Genel Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen çalışma, yatırım, hizmet ve projeler 17 ilçenin tamamında Aydınlılar ile buluşuyor.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Planlı ve programlı şekilde yürütülen çalışmalar kapsamında Koçarlı ilçesi Bıyıklı Mahallesi’nde içme suyu şebeke hattı yenileme çalışması başlatıldı. 3 milyon 600 bin Türk Lirası yatırım bedelli çalışma ile mahallenin altyapısı güçlendirilecek. Kısa süre içerisinde tamamlanacak çalışmalar sonrası hat, yenilenmiş hali ile mahalle halkının hizmetine sunulacak.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Aydın’ın tüm ilçelerinde altyapı yatırımlarına devam edeceklerini belirtti. Başkan Çerçioğlu, “17 ilçemizin tamamında yatırım ve çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Hizmetlerimizi vatandaşlarımızla buluşturuyor, altyapıdan üstyapıya kadar her alanda projelerimize devam ediyoruz. Yatırımlarımızı sürdüreceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın” ifadelerini kullandı.

ILN02465917

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir