Başkan Arıkan, Emniyet Müdürü Demiralp ile görüştü


Aydın Havadisleri

tarafından yayınlandı

baskan arikan emniyet muduru demiralp ile gorustu 1e076098afda

Söke Belediye Başkanı Dr. Mustafa İberya Arıkan, Polis Haftası dolayısıyla İlçe Emniyet Müdürü Fatih Demiralp’i makamında ziyaret etti. Başkan Arıkan, Fatih Demiralp nezdinde tüm Polis Teşkilatı’nın 180. kuruluş yıl dönümünü kutladı.

Polis Teşkilatı’nın, halkın güvenliği ve huzuru için gece gündüz demeden fedakârca görev yaptığını belirten Söke Belediye Başkanı Dr. Mustafa İberya Arıkan, “Emniyet güçlerimiz, kentimizin daha güvenli bir yer olması için büyük bir özveriyle çalışıyor. Tüm emniyet mensuplarımıza teşekkür ediyor, Polis Haftası’nı kutluyorum” dedi.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

İlçe Emniyet Müdürü Fatih Demiralp ise Başkan Arıkan’a teşekkür ederek, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir