Başkan Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a siyah dosyayı sundu


Aydın Havadisleri

tarafından yayınlandı

FB IMG 1778598201615

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile görüştü.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu,AK Parti Yerel Yönetimler Değerlendirme Toplantısı’na katıldı.

Ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile bir araya gelen Başkan Çerçioğlu, Aydın için devam eden ve planlanan çalışmalarla ilgili kapsamlı rapor sundu.

Başkan Çerçioğlu’na AK Parti Aydın Milletvekili Seda Sarıbaş da eşlik etti.

Görüşmenin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Çerçioğlu, “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a Aydınımız için hazırladığımız yeni projelerimizi sunduk. Kentimiz için gece gündüz çalışmaya; Aydınımızın geleceğini inşa edecek yatırımlar ve hizmetler üretmeye devam edeceğiz” dedi.

Başkan Çerçioğlu’nun sunduğu siyah dosyanın içeriği ve planlanan projeler şimdiden kamuoyunda merak konusu oldu.

1000136640

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir