Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’un Aydın programı belli oldu.
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Aydın ziyaretinde bulunacak.
2 Mayıs Cumartesi günü kente gelecek olan Bakan Ersoy, ilk olarak saat 10:00’da Atilla Koç Kültür Merkezi’nin açılışını yapacak.
Açılışın ardından Aydın Kültür Yolu Festivali’nin startı da Bakan Ersoy tarafından verilecek.
Etkinlik süresi boyunca şehir genelindeki farklı noktalarda konserler, sergiler ve tiyatro gösterileri düzenlenecek.
Bakan Ersoy, sosyal medya hesabından paylaşımda bulunarak Aydınlı vatandaşları etkinliklere davet etti.





Bir yanıt yazın