Aydın’ın Germencik ilçesine bağlı Mursallı Mahallesi’nin Muhtarı Ali Demir, mahalle ile ilçe merkezi arasında çalışan minibüs ile ilgili uyarıda bulundu.
Minibüsün sürdürülebilirliği için mahallelinin desteğine ihtiyaç olduğunu vurgulayan muhtar, akaryakıt zamlarına da değinerek şu ifadeleri kullandı:
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
“Ücretsiz gelip gideceğiz diye bu arabanın boş gelip gitmesine neden olmayalım. Akaryakıt fiyatları son günlerde aşırı zam gördü, bu aracı kullanan abimiz her gün bana dert yanıyor. Bu araç bu mahalleden elini ayağını çekerse bana hiç kimse ‘köy arabası nerede’ diye sormasın. Bu konuda çok ciddi ve kesinim. Gerçekten bu araca ihtiyacı olan vatandaşlarımız var, onları da zor durumda bırakacaksınız.”






Bir yanıt yazın