Aydın’ın Efeler ilçesinde annesi Gülten Öztürk’ü yastıkla boğarak öldürmeye teşebbüs ettiği iddiasıyla yargılanan 27 yıllık hemşire Yıldız Öztürk’ün karar duruşması bugün 3. Ağır Ceza Mahkemesi’nde görüldü.
Mahkemede söz alan sanık Yıldız Öztürk, ”Ağır engelli bir oğlum ve kızım var. Bir anneyim, evlatlarımdan ayrı kalmayı göze alarak annemi öldürmeye çalışmadım. Komşular annemin üzerinde olduğumu söylediler ancak gördüklerinin bir öneminin olmadığını düşünüyorum, yanlış yorumlamış olabilirler. Elimde yastık yoktu, annemi sırtından tutup kaldırmaya çalışıyordum. Sürekli bağırdığı için ağzını kapattım. Niyetim öldürmek olsaydı kapının açıldığını anladığım an toparlanırdım. Konunun bu noktaya geleceğini düşünmedim. Yüce adalete güveniyorum, sadece yardımcı olmaya çalışıyordum” dedi.
Sanık avukatı ise “Anne ile kız arasında herhangi bir husumet yok, müşteki olayı abartıyor hayati tehlike geçirmemiş. Müşteki yaklaşık 45 dakika boyunca öldürülmeye çalışıldığını söylüyor. Bu hayatın olağan akışına aykırı. Ağzını ve yüzünü kapatmak, öldürme kastı olduğu anlamına gelmez. Müvekkilim 27 yıllık hemşire. Annesini öldürmesini gerektirecek bir sebep bulunmamaktadır” ifadelerini kullandı.
Mahkeme heyeti, Gülten Öztürk’e hem anneyi hem kadını öldürmeye teşebbüs suçlarından dolayı 13 yıl 4 ay hapis cezası verdi.





Bir yanıt yazın