Aydın’ın Koçarlı ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla karne töreni düzenlendi. Düzenlenen törende öğrencilerin karne sevincine ortak olan Aydın Valisi Dr. Osman Varol, öğrencilere karnelerini vererek iyi tatiller diledi.
Aydın İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Koçarlı ilçesindeki Çakırbeyli İlkokulu’nda gerçekleştirilen karne törenine Aydın Valisi Dr. Osman Varol, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yiğit ile kamu kurumlarının temsilcileri katıldı.
2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte Aydın genelindeki 843 okulda eğitim gören 190 bin 553 öğrenci karne alarak yaz tatiline çıktı.
Program kapsamında Mustafa Kiriş Ortaokulu öğrencileri tarafından halk oyunları gösterisi sunulurken, Aydın Büyükşehir Belediyesi Orkestrası da müzik dinletisi gerçekleştirdi. Tören sonunda Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından öğrencilere ve katılımcılara yemek ikramında bulunuldu.
Vali Varol, öğrencilere başarılı bir eğitim yılını geride bıraktıkları için tebrik ederek, yaz tatilini dinlenerek ve kendilerini geliştirerek değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu. Öğretmenlere emekleri, velilere ise destekleri dolayısıyla teşekkür etti












Bir yanıt yazın