Aydın Valisi Osman Varol, görevine şehir merkezinde turlayarak başladı.
Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile Adıyaman’dan Aydın’a atanan Vali Osman Varol, sabah saatlerinde kente gelerek göreve başladı.
Valilik binası önünde il protokolü tarafından çiçeklerle karşılanan Vali Varol, ilk mesajında tebrik çiçekleri gönderilmesi yerine eğitime destek veren vakıflara bağış yapılmasını rica ederek gönülleri kazandı.
Aynı zamanda Aydın’dan övgülerle bahseden Vali Varol, kentin başta turizm ve tarım olmak üzere var olan potansiyelini bir adım ileri taşımak için mesai harcayacaklarını dile getirdi.
Karşılama töreninin ardından Aydın’da konağına yerleşmesi beklenen Vali Varol, sokaklara çıkmayı tercih ederek kent merkezinde esnaf ve vatandaş ziyaretinde bulundu.
Cuma namazının ardından esnaf ve vatandaşla bol bol sohbet eden Vali Varol, “Aydın’ı ortak akıl ve istişare kültürüyle yöneteceğiz” mesajını yineledi. Vali Varol’un henüz ilk günden sahada etkin olması memnuniyetle karşılandı.






Bir yanıt yazın