Aydın Büyükşehir Belediyespor sahasında mağlup


İhlas Haber Ajansı

tarafından yayınlandı

aydin buyuksehir belediyespor sahasinda maglup 3bac50734a58

Aydın Büyükşehir Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, sahasında Nilüfer Belediyespor’a 3-1 mağlup oldu. Ligde en son galibiyetini 17. haftada alan Aydın ekibi, son dört maçını kazanamadı.

Aydın Büyükşehir Belediyespor, Vodafone Sultanlar Ligi’nde 21. haftasında evinde Nilüfer Belediyespor’a 25-23, 22-25, 23-25 ve 21-25’lik setlerle 3-1 mağlup olarak kötü gidişatını durduramadı. Ligde son olarak 17. haftada İlbank’ı 3-2 mağlup eden Aydın temsilcisi sonrasında V. Bank, Bahçelievler Belediyesi, Fenerbahçe ve son olarak Nilüfer Belediyespor maçlarından mağlup ayrıldı. Aydın Büyükşehir Belediyespor, 22. haftada deplasmanda karşılaşacağı Aras Kargo maçından galibiyetle ayrılıp kötü gidişata dur demek istiyor.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir