Aydın BŞB’den yaza merhaba! Nazilli’de Ayna coşkusu


Aydın Havadisleri

tarafından yayınlandı

image 18

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen “Yaza Merhaba” konserlerinin açılışı Nazilli’de Ayna Grubuyla başladı.

Konser saatleri yaklaşırken İstasyon Meydanı’nı dolduran vatandaşlar, yaz mevsiminin ilk büyük açık hava etkinliğinde bir araya geldi. Meydanı dolduran yüzlerce müzikseverler, sahneye çıkan Ayna Grubu’nu büyük bir coşkuyla karşıladı. Renkli görüntülerin yaşandığı konserde Nazillililer uzun süre meydandan ayrılmadı.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yıllardır hafızalardaki yerini koruyan eserlerini seslendiren grup, dinleyicilere adeta nostalji rüzgârı estirdi. “Gelincik”, “Ölünce Sevemezsem Seni” ve “Yeniden de Sevebiliriz Akdeniz” gibi sevilen parçalar konser alanında yankılanırken, binlerce kişi şarkılara hep bir ağızdan eşlik etti. Şarkıların nakaratları meydanı dolduran kalabalık tarafından dakikalarca söylendi.

Konser sonunda vatandaşlar, başta Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu olmak üzere etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür etti.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir