Vodafone Sultanlar Ligi 2. haftasında Aydın Büyükşehir Belediyespor, evinde İzmir temsilcisi Göztepe’yi ağırladı. Mimar Sinan Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmayı Göztepe, set vermeden 3-0 kazandı.
Karşılaşma boyunca üstün bir performans sergileyen Göztepe, ilk seti 25-21, ikinci seti 25-23 ve üçüncü seti ise 25-19 kazanarak sahadan galip ayrıldı. Her iki takımın taraftarları, karşılaşma boyunca takıma destek verdi.
Bu sonuçla Göztepe, ligdeki ikinci maçında ilk galibiyetini alırken; Aydın Büyükşehir Belediyespor, sezonun ikinci haftasında sahasında mağlup oldu.
Salon: Mimar Sinan
Hakemler: Yavuz Akdemir, Akif Kabak
Aydın Büyükşehir Belediyespor: Rasinska, Gizem Mısra Aşçı, Mijatovic, Seher Aksoy, Grajber, Fatma Şekerci (Çerağ Düzeltir, Kobzar, Selen Köse, Tikhomirova)
Göztepe: Atkinson, Nazlı Eda Kafkas, Emine Arıcı, Heneline, Marusic, Ceren Kapucu (Berra İnce, Bihter Dumanoğlu, Rotar, Nur Sevil Gökbudak, Sude Hacımustafaoğlu)
Setler: 21-25, 23-25, 19-25
Süre: 92 dakika (28, 36, 28)





Bir yanıt yazın