Aydın BŞB Evinde Göztepe’ye Mağlup Oldu


Melek Fırat avatarı

tarafından yayınlandı

IMG 3071

Vodafone Sultanlar Ligi 2. haftasında Aydın Büyükşehir Belediyespor, evinde İzmir temsilcisi Göztepe’yi ağırladı. Mimar Sinan Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmayı Göztepe, set vermeden 3-0 kazandı.

Karşılaşma boyunca üstün bir performans sergileyen Göztepe, ilk seti 25-21, ikinci seti 25-23 ve üçüncü seti ise 25-19 kazanarak sahadan galip ayrıldı. Her iki takımın taraftarları, karşılaşma boyunca takıma destek verdi.

Bu sonuçla Göztepe, ligdeki ikinci maçında ilk galibiyetini alırken; Aydın Büyükşehir Belediyespor, sezonun ikinci haftasında sahasında mağlup oldu.

Salon: Mimar Sinan

Hakemler: Yavuz Akdemir, Akif Kabak

Aydın Büyükşehir Belediyespor: Rasinska, Gizem Mısra Aşçı, Mijatovic, Seher Aksoy, Grajber, Fatma Şekerci (Çerağ Düzeltir, Kobzar, Selen Köse, Tikhomirova)

Göztepe: Atkinson, Nazlı Eda Kafkas, Emine Arıcı, Heneline, Marusic, Ceren Kapucu (Berra İnce, Bihter Dumanoğlu, Rotar, Nur Sevil Gökbudak, Sude Hacımustafaoğlu)

Setler: 21-25, 23-25, 19-25

Süre: 92 dakika (28, 36, 28)

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir