AK Parti Aydın’da aynı hafta içinde 3 kadın kolları başkanının görevden ayrılması akıllarda soru işareti bıraktı. Başkanların istifaya zorlandığı öğrenilirken, AK Parti Aydın İl Başkanı Mehmet Erdem ile İl Kadın Kolları Başkanı Şahika Edremit ise henüz sessizliğini bozmadı.
AK Parti Aydın teşkilatı peş peşe gelen istifa haberleriyle sarsıldı.
Bozdoğan İlçe Kadın Kolları Başkanı Gülşen Arslantaş ile Söke İlçe Kadın Kolları Başkanı Saliha Ondört’ün ardından geçtiğimiz gün merkez Efeler İlçe Kadın Kolları Başkanı Nur Aral da görevlerinden istifa etti.
Görevden ayrılan başkanlar, gerek direkt isim vererek gerekse üstü kapalı bir şekilde AK Parti Aydın İl Başkanı Mehmet Erdem ve İl Kadın Kolları Başkanı Şahika Edremit’in baskılarına maruz kaldıklarını ve istifaya zorlandıklarını ifade etti.
SOSYAL MEDYADAN AÇIKLAMA YAPTILAR
Açıklama yapan isimlerden en çok dikkat çekeni Arslantaş oldu. Bozdoğan ilçe yönetiminden dahi özellikle türbanı yüzünden mobinge uğradığını dile getiren Arslantaş, Erdem’in kayıtsızlığından şikayetçi olurken Edremit’in istifa baskısını da kamuoyuyla paylaştı.
Aral ise isim vermeden yaptığı açıklamada, görev süresince beklentisinin çok dışında hareket edildiğini aktararak yönetimin tutumunu üstü kapalı bir şekilde eleştirdi.
GÖZLER İKİ İSİMDE
Kamuoyuna yansıyan istifa depreminin ardından gözler hedefteki iki isme, Erdem ve Edremit’e çevrildi. Ancak, eleştrilerin odağındaki iki başkan da şu ana kadar herhangi bir açıklama yapmadı.
Görevden ayrılan başkanların yerine getirilecek yeni isimler ve yeni dönemin nasıl olacağı merak konusu oldu.





Bir yanıt yazın