Hıdırellez kapsamında İncirliova Belediyesi ile Roman Derneği tarafından düzenlenen kutlamalar renkli görüntülere sahne oldu. İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, Kurtuluş Mahallesi’nde vatandaşlarla bir araya geldi.
Meşalelerle karşılanan Başkan Kaya, uzun süre mahalle sakinleriyle sohbet etti. Kutlamalarda vatandaşlar müzik eşliğinde gece geç saatlere kadar eğlendi.
Görevde 7 yılı geride bıraktığını belirten Başkan Kaya, pandemi ve deprem felaketleri nedeniyle uzun süredir şenlik yapılamadığını ifade ederek, Türkiye’nin bir daha böyle acılar yaşamamasını temenni etti.
İncirliova halkını seçimden seçime hatırlayan bir siyasetçi olmadığını vurgulayan Kaya, “Ben seçimden seçime sizleri tanıyan bir kişi değilim. Hepinizin kapısını tek tek çalarım. Ben sizin öz evladınızım. Memleketimizi ve İncirliova’yı çok seviyorum” dedi.
İlçeye önemli yatırımlar kazandıracaklarını söyleyen Kaya, “Otoparklar, AVM, otel, yeni belediye binası, Sandıklı’nın kanalizasyonu, Kurtuluş Mahallesi’nin yolu ve yağmur altyapısı çalışmalarına başlıyoruz. İncirliova’yı hizmete boğacağız” ifadelerini kullandı.
Konuşmasında yeniden adaylık mesajı da veren Başkan Kaya, “Allah nasip ederse bir dönem daha belediye başkanı olacağım. Hizmetleri yapacağım, ondan sonra bu görevi teslim edeceğiz” diye konuştu.
Program kapsamında bir gencin doğum günü de kutlanırken, polis ekipleri etkinlik boyunca geniş güvenlik önlemi aldı. Kutlamalar herhangi bir olumsuzluk yaşanmadan sona erdi.












Bir yanıt yazın