Aydın’ın Nazilli ilçesinde incir bahçesinde iğlek toplamak için ağaca çıkan bir kişi, dengesini kaybederek düşmesi sonucu ağır yaralandı.
Olay, Nazilli’ye bağlı kırsal Bayındır Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre; 42 yaşındaki H.E., incir ağaçlarını döllemek amacıyla iğlek toplamak için ağaca çıktı. Ağaçta dengesini kaybeden H.E., metrelerce yükseklikten yere düştü.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırılan H.E., durumunun ciddiyeti nedeniyle Aydın Şehir Hastanesi’ne sevk edilerek tedavi altına alındı.
Jandarma ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.





Bir yanıt yazın