Kuşadası Kaymakamı İbrahim Keklik, tepki toplayan Galatasaray – Fenerbahçe paylaşımının ardından özür mesajı yayımladı. Kaymakam Keklik, mesajında kötü bir niyet olmadığının altını çizdi.
Süper Lig 2025 – 2026 sezonunun bitimine bir hafta kala Galatasaray’ın şampiyonluğu kesinleşti.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
Türkiye’nin dört bir yanında gerek sokaklarda gerekse sosyal medyada sarı kırmızılıların 26. şampiyonluğu büyük bir coşkuyla kutlandı.
Ancak, Kuşadası’nda yapılan bir sosyal medya paylaşımı Fenerbahçeli taraftarların tepkisine neden oldu.
Kuşadası Kaymakamı İbrahim Keklik, sosyal medya paylaşımında “Fener bu yıl da geleneği bozmadı. Galatasaray’ın arkasından ikinci oldu” ifadesini kullandı.
Kaymakam Keklik, bir süre sonra paylaşımı kaldırıp “Tebrikler Cimbom” yazsa da Fenerbahçeli taraftarlar paylaşıma sert tepki gösterdi.
Yaşananların ardından Kaymakam Keklik, sosyal medya hesabından özür mesajı yayımladı.
Paylaşımında kötü bir niyetinin olmadığınuçı kaydeden Kaymakam Keklik, şu ifadeleri kullandı:
Sevgili dostlar futbol bir oyun ve her oyunda olduğu gibi bunda da bir kazanan bir de kaybeden olacak. Bugün Galatasaray kazandı ve şampiyon oldu. Fenerbahce de bu maraton da ikinci oldu. Her iki takımımızı da kutluyorum,her ikisi de önümüzdeki yıl Avrupa kupalarında mücadele edecekler. Umarım her ikisi de başarılı olur. Bir kardeşimin uyarısı üzerine biraz önce şaka olsun diye yazdığım yazının altına seviyesizce yorumlar yapıldığını gördüm ve bunun üzerine yazdığım yazıyı kaldırdım ve o seviyesizleri de arkadaşlıktan çıkardım. Bu şakadan dolayı üzülen arkadaşlarımdan özür diliyorum. Altı üstü bir oyun ve bundan dolayı da kimsenin üzülmesini istemem.





Bir yanıt yazın