Aydın’da 3 acılı aileye ziyaret: Trafik güvenliğine dikkat çekildi


Melek Fırat avatarı

tarafından yayınlandı

WhatsApp Image 2026 05 08 at 14.16.37

İl Emniyet Müdürlüğü Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, Karayolu Trafik Haftası kapsamında trafik kazasında hayatını kaybedenlerin ailesini ziyaret etti.

Bölge Trafik Denetleme Şube Müdür Vekili Komiser Muzaffer Alp İmamoğlu ve ekibi, önceki yıllarda trafik kazalarında hayatını kaybeden vatandaşların Umurlu, Savrandere ve Efeler mahallelerinde yaşayan 3 aileyi ziyaret etti.

Ziyarette, trafik kurallarının önemine vurgu yapıldı, kazalarda yaşanan acıların unutulmaması gerektiğine dikkati çekildi.

Aydın-İzmir Otoyolu’nda 2 yıl önce hayatını kaybeden Ergül Kaya’nın eşi Yeliz Kaya, ziyarette, trafikte güvenliğin çok önemli olduğunu söyledi.

Kaya, “Ben de araç kullanıyorum ama hız yapmak ölüm getiriyor. Bunu hepimiz biliyoruz ama lütfen dikkatli olalım böyle acılar yaşamayalım bizim başımıza geldi kimsenin başına gelsin istemiyorum. Biz onu evde yemeğe beklerken ölüm haberi geldi bize. Ben araç kullanırken yolda giderken insanlar bana korna basıyor, ‘kadın sürücü’ diyorlar. Ben kurala uygun gidiyorum. Kimse istemez can kaybı, benim için önemli olan hep güvenli sürüş. Çok yüksek cezalar hapis cezaları olsun ki yapmasınlar.” ifadelerini kullandı.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir