Aziz Yıldırım Yeniden Adaylığını Açıkladı


Aydın Havadisleri

tarafından yayınlandı

d9aede42 2410 4eaa 9dbe 38d052641c7f

Fenerbahçe’de seçim süreci hareketlenirken, kulübün eski başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli kulübün gerçekleştireceği Seçimli Olağanüstü Genel Kurul’da başkan adayı olacağını duyurdu.

Yıldırım yaptığı açıklamada, Fenerbahçe’ye karşı vicdani bir sorumluluk hissettiğini belirterek, zor zamanlarda camianın yanında olmayı görev bildiğini ifade etti. Kulübün geleceğine dair endişeleri olduğunu vurgulayan Yıldırım, kendisine gelen çağrılar üzerine adaylık kararı aldığını söyledi.

Fenerbahçe’nin 120. yılına dikkat çeken Yıldırım, bu sürecin birlik ve beraberlik içinde geçirilmesi gerektiğini belirtti. Mevcut ve muhtemel başkan adaylarına da çağrıda bulunan Yıldırım, ortak hareket edilmesi gerektiğini dile getirdi.

Diğer adaylara çağrı
Yıldırım, açıklamasında Barış Göktürk ve Hakan Safi başta olmak üzere adaylığı gündemde olan isimlere birlikte hareket etme çağrısı yaptı.

“Fenerbahçe camiası bu kaos ortamından ancak birlik ve beraberliği güçlendirerek çıkabilir” diyen Yıldırım, tecrübe ile gençliğin bir araya gelmesi halinde kulübün önünde hiçbir engel duramayacağını ifade etti.

“Birlik” mesajı
Yıldırım açıklamasını, “Gelin bir olalım, beraber olalım ve Fenerbahçemizi hep birlikte güzel yarınlara taşıyalım” sözleriyle tamamladı.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir