Karacasu’da şok olay: 4 yaşındaki çocuk yoğun bakıma alındı


Aydın Havadisleri

tarafından yayınlandı

IMG 20260425 WA0072

Aydın’ın Karacasu ilçesinde 4 yaşında bir çocuk içtiği ilaçlardan yüzünden fenalaştı. Hastaneye kaldırılan çocuk, yoğun bakımda tedaviye alındı.

Olay, Aydın’ın Karacasu ilçesine bağlı Cuma Mahallesi’nde Kaymakamlık Evleri’nde yaşandı. Edinilen bilgiye göre A.A (4) isimli çocuk, evde bulunan ve psikolojik tedavide kullanılan bir ilacı içti.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

İlacı içtikten sonra durumu fark eden aile, küçük çocuğu Karacasu Devlet Hastanesi’ne getirdi. Burada ilk müdahalesi yapılan çocuk, ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi’ne sevk edildi.

Midesi yıkanan A.A, çocuk yoğun bakım servisinde tedaviye alındı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir