Aydın’ın Karacasu ilçesinde 4 yaşında bir çocuk içtiği ilaçlardan yüzünden fenalaştı. Hastaneye kaldırılan çocuk, yoğun bakımda tedaviye alındı.
Olay, Aydın’ın Karacasu ilçesine bağlı Cuma Mahallesi’nde Kaymakamlık Evleri’nde yaşandı. Edinilen bilgiye göre A.A (4) isimli çocuk, evde bulunan ve psikolojik tedavide kullanılan bir ilacı içti.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
İlacı içtikten sonra durumu fark eden aile, küçük çocuğu Karacasu Devlet Hastanesi’ne getirdi. Burada ilk müdahalesi yapılan çocuk, ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi’ne sevk edildi.
Midesi yıkanan A.A, çocuk yoğun bakım servisinde tedaviye alındı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.





Bir yanıt yazın