Aydın’ın Karacasu ilçesinde bir kişiyi darp edip o anları cep telefonuyla kayda alan iki şüpheli, çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Olay, geçtiğimiz haftalarda Karacasu ilçesine bağlı Alemler Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre M.S., eşine mesaj attığını iddia ettiği M.Ç.’yi bacanağı H.D. ile birlikte darp etti. Kavga sırasında H.D.’nin o anları cep telefonu kamerasıyla kayda aldığı öğrenildi.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
Savcılık Soruşturma Başlattı
Olayın ardından darp görüntülerinin basına ve kamuoyuna yansıması üzerine Karacasu Cumhuriyet Savcılığı talimatıyla inceleme başlatıldı. Jandarma ekipleri tarafından kimlikleri tespit edilen M.S. ve H.D., bugün düzenlenen operasyonla gözaltına alındı.
Adli Kontrol Şartıyla Serbestlik
İlçe Jandarma Komutanlığı’ndaki işlemlerinin ardından Karacasu Adliyesi’ne sevk edilen iki şüpheli, savcılık ifadelerinin ardından nöbetçi mahkemeye çıkarıldı. Mahkeme, zanlıların adli kontrol şartıyla serbest bırakılmasına karar verdi.
Olayla ilgili soruşturmanın devam ettiği bildirildi.





Bir yanıt yazın