Aydın’da taşınma süreci devam ediyor: Şehir hastanesi kaç vatandaşa hizmet verdi?


Berkan Aydemir avatarı

tarafından yayınlandı

aydin sehir hastanesi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın 24 Ocak 2026 tarihinde resmi açılışını yaptığı Aydın Şehir Hastanesi, modern altyapısı, ileri teknolojiye sahip tıbbi donanımı ve güçlü sağlık kadrosu ile hizmet kapasitesine önemli katkı sağlamaya başladı.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Aydın’ın sağlık altyapısında tarihi bir adım niteliği taşıyan Aydın Şehir Hastanesi yerleşkesinde, 24 Aralık 2025 itibarıyla Fizik Tedavi Ünitesi, yataklı servisi ve poliklinikleri; 12 Ocak 2026 itibarıyla ise Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinin taşınmasıyla birlikte Kadın Hastalıkları ve Doğum, Çocuk Hastalıkları ve Çocuk Hastalıkları yan dal branşlarını kapsayan ilgili acil servis, yataklı servisler, poliklinik, laboratuvar ve görüntüleme hizmetleriyle birlikte sağlık hizmeti sunmaya başladı.

Bu büyük sağlık yatırımla birlikte Aydın, sağlık hizmetleri açısından bölgesel bir merkez olma yolunda önemli bir eşiği daha geride bıraktı.

Hizmete açıldığı tarihten bu yana hastanede ilgili alan polikliniklerinde toplam 85 bin 502, Acil Servis polikliniklerinde ise 32 bin 451 olmak üzere toplam 117 bin 953 vatandaşa sağlık hizmeti sunuldu.

Bunun yanı sıra Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Ünitesine bin 695 başvuru, yataklı servislerde 3 bin 261 hasta yatışı, yoğun bakımlarda 409 hasta yatışı yapıldı. 242 ameliyat başarıyla gerçekleştirildi.

ŞEHİR DIŞI SEVKLER AZALDI
Aydın Şehir Hastanesi’nde yenidoğan yoğun bakım yatak kapasitesinin artırılmasıyla birlikte, yenidoğan il dışı sevklerinde belirgin bir azalma sağlandı, yoğun bakım ihtiyacı olan bebeklerin tedavileri başarıyla gerçekleştirildi.

Konuyla ilgili Aydın İl Sağlık Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, Aydın Devlet Hastanesi ve Atatürk Devlet Hastanesi taşınma süreçlerinin devam ettiği kaydedildi.

Açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
“İlimizde vatandaşlarımıza sağlık hizmetleri sunumunun aksamadan yürütülmesi açısından, Aydın Devlet Hastanesi ve Atatürk Devlet Hastanesinde bulunan birimlerin taşınma süreci peyderpey devam edecektir. Aydın İl Sağlık Müdürlüğü olarak vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine daha hızlı, daha kaliteli ve daha kapsamlı şekilde ulaşmasını sağlamak için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürmekteyiz. Bu kapsamda Müdürlüğümüz tarafından yapılmayan açıklamalar ve çeşitli mecralarda yer alan doğruluğu teyit edilmemiş haberlere itibar edilmemesi, kamuoyunun doğru ve güncel bilgilere yalnızca resmî kurum açıklamaları üzerinden ulaşması önem arz etmektedir.”

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir