Didim’de MR ünitesi hizmete girdi


İhlas Haber Ajansı

tarafından yayınlandı

didimde mr unitesi hizmete girdi 3f85591a175c

Sağlık altyapısı güçlendirilen Didim Devlet Hastanesi’nde hastalar, ileri görüntüleme hizmetine ilçe merkezinde erişebilecek.

Didim Devlet Hastanesi bünyesinde kurulan Manyetik Rezonans (MR) ünitesi hizmete alındı. Hastanede sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak ve teknolojik imkanları üst seviyeye taşımak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında tamamlanan MR ünitesi, hasta kabulüne başladı. Yeni üniteyle birlikte vatandaşların ileri görüntüleme hizmetlerine daha hızlı ve etkin şekilde ulaşmasının hedeflendiğini ifade eden Didim Devlet Hastanesi’nden yapılan açıklamada tanı ve tedavi süreçlerinin de önemli ölçüde hız kazanacağı vurgulandı. İlçede sağlık altyapısını güçlendiren yatırımın, özellikle sevk ihtiyacını azaltarak hastalara zaman ve erişim kolaylığı sağlayacağı ifade edildi.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir