Eski Kadın Doğum Hastanesi binası acil servis ve poliklinik merkezi oluyor


Hatice Yaldız

tarafından yayınlandı

WhatsApp Image 2026 02 21 at 16.36.53 1

Aydın’da Aydın Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi’nin Aydın Şehir Hastanesi’ne taşınmasının ardından boşalan mevcut bina için yeni planlama süreci başlatıldı. Eski hastane binasının acil servis ve poliklinik merkezi olarak hizmet vermesi bekleniyor.
Sağlık Bakanlığı Sağlık Yatırımları Genel Müdür Yardımcısı Burkay Şimşek, Aydın Şehir Hastanesi’ne taşınan eski hastane binasında incelemelerde bulundu. Ziyarette kentte planlanan yeni acil servis ve poliklinik alanlarına ilişkin değerlendirmeler yapıldı.
Gerçekleştirilen incelemelere Eser Şenkul ile birlikte Kamu Hastaneleri Hizmetleri ve Destek Hizmetleri yöneticileri, başhekimlik ve idari yetkililer de katıldı.
Ziyaret kapsamında planlanan alanların fiziki kapasitesi, hizmet sunum süreçleri ve ihtiyaç planlamalarına ilişkin istişarelerde bulunuldu.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir