Aydın İl Emniyet Müdürlüğü, şehir genelinde çok sayıda trafik kuralını ihlal ederek bu anları sosyal medya hesabında paylaşan M.Ş.K. isimli sürücüye 21 bin TL idari para cezası uyguladı. Ayrıca sürücünün ehliyeti daimi olarak iptal edildi.
Aydın’da trafik kurallarını hiçe sayarak yaptığı ihlalleri sosyal medya hesabında yayınlayan M.Ş.K., “Aydın’da trafik magandası” başlığıyla yapılan haberlerin ardından emniyet ekiplerinin radarına takıldı. Haberler üzerine harekete geçen Aydın Emniyeti, şahıs hakkında inceleme başlattı.
Aydın İl Emniyet Müdürlüğü’nün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Bazı sosyal medya sayfalarında ‘Aydın’da Trafik Magandası’ başlığıyla paylaşılan görüntülere istinaden Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü görevlilerimizce yapılan çalışmalar neticesinde, bahse konu motosiklet sürücüsünün M.Ş.K. isimli şahıs olduğu tespit edilmiştir. Karayolları Trafik Kanunu hükümleri doğrultusunda şahsa toplam 21.032 TL idari para cezası uygulanmış, ayrıca sürücü belgesi daimi olarak iptal edilmiştir.”






Bir yanıt yazın