Germencik’te çaylar Başkan Zencirci’den


İhlas Haber Ajansı

tarafından yayınlandı

germencikte caylar baskan zencirciden 0d9d26f881c9

Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci soğuk havaya rağmen özveriyle çalışan işçilere çay götürdü, molalarına katıldı.

Germencik Belediye Başkanı Zencirci soğuk havaya rağmen özveriyle çalışan belediye ekiplerini ziyaret ederek işçilere çay ikram etti. Sabah saatlerinde İstasyon Mahallesi’nde devam eden yol yapım çalışmasından bir işçinin paylaşımını gördüğünü ifade eden Başkan Zencirci termoslarla çay götürüp işçilere ikram etti. Başkan Zencirci “Sabah saatlerinde bir işçimizin paylaşımını gördüm. İşçilerimiz ateş yakıp bir yandan ısınıyor, diğer yandan yol güzergahındaki buzun çözülmesini bekliyorlarmış. Termoslarımızı aldık hem saha incelememizi yaptık, hem de emekçi arkadaşlarımıza çay ikram ettik. Emekleri ve özverileri için teşekkürlerimi sunuyor, kolaylıklar diliyorum” dedi.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir